Обмін та повернення

Повернення/Обмін товарів належної якості:

1. Ви можете повернути або обміняти товар належної якості строком до 14 днів з моменту отримання.

2. Повернення коштів проводиться на банківську карту або розрахунковий рахунок клієнта в термін до 3-х днів.

3. Умови обміну/повернення: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем; - збереженні всі ярлики та заводське маркування; - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України "Про захист прав споживачів" передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що невключений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.). Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 №172).

4. Послуги з доставки у разі повернення товарів належної якості сплачує покупець.

 

Повернення/Обмін товарів неналежної якості:

1. У разі придбання товару неналежної якості згідно ст. 8 Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей на банківську картку або розрахунковий рахунок клієнта в строк до 3-х днів.

2. Послуги з доставки у разі повернення товарів неналежної якості сплачує продавець.

 

Обміну та/або Поверненню у разі належної та неналежної якості підлягають товари усіх категорій, що присутні на сайті, а саме: засоби захисту рослин, мікродобрива, насіння та ін.

 

Порядок здійснення повернення (обміну) товару:

1. Переконайтеся, що товар відповідає умовам обміну/повернення.

2. Повернення має бути здійснено Новою Поштою та супроводжуватися номером замовлення, Вашим ім'ям та адресою, щоб ми могли швидко його ідентифікувати. 

Адреса та контактні дані для повернення товару службою доставки "НОВА ПОШТА":

Вінницька обл., с. Вінницькі Хутори, вул. Немирівське шосе, 8

відділення Нової пошти №1

Гура Ірина Сергіївна , тел. 050-522-75-73

3. Повернення коштів або обмін товару буде здійснено протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, за відповідності такого товару умовам повернення/обміну.

4. Повернення коштів буде здійснено на карту або розрахунковий рахунок покупця, з якого було здійснено оплату.

 


     Якщо у Вас виникли додаткові запитання щодо повернення чи обміну товару, Ви можете поставити їх за тел. 050-522-75-73, або написати нам на пошту   agrocentr.prime22@gmail.com